dijous, 4 de febrer del 2021

Com treballar programació a code.org

Hola,

Per a fer una introducció a la programació amb code.org, has de seguir estos passos:

1-Crea el teu compte. Utilitza com a usuari el teu correu i com a contrassenya un senzilla (mai la del correu!!). Apunta el teu usuari junt als altres, per a no oblidar-lo (tal com hem treballat a classe)

2-Fes clic a l'enllaç que t'envie al teu correu. D'esta forma estaras al meu curs i podré veure el teu progrés.

Ací tens unes imatges per si necessites més ajuda, pas a pas:

1-Busca code.org en el teu navegador i fes clic a Iniciar Sessió.


 2-Fes clic al botó blau "Crea un compte".

 

3-Crea el teu compte amb correu i contrassenya i fes clic en "Enregistra't"


4-Quan ja estigues al teu usuari enregistrat pots canviar les dades del perfil. És important que com a nom poses Cognom Nom, per a que a mi m'aparega ordenada la llista d'alumnat de classe:


5-Ves al teu correu i busca l'enllaç que t'he enviat. Fes clic sobre ell. Ja tens el meu curs al teu Panell de Control de code.org.

6-Fes el curs pas a pas, fixant-te molt en les ajudes que code.org et dona:

Així és com jo veuré com van progressant el meus alumnes i alumnas:

A programar!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada